Produkt: Spisebord, Kant, Aflangt
Kant-bordet vil stå flot ind i det moderne hjem, da dets klassiske udseende i et match med det yderst smarte materiale af mangotræ, tilføjer både naturlige og eksotiske elementer til din boligindretning. Her får du muligheden for, at stuen, eller køkken-alrummets, samlingspunkt kan besidde et design som er nemt, at være misundelig over. Så snyd endelig ikke dig selv, for at få hjemmets samlingspunkt til at udstråle en varme som er attraktiv.
Dette er den aflange udgave af House Doctor‘s Kant-spisebord, som er en rigtig god løsning til at samle venner og familie omkring. Men hvis du ønsker et rundt spisebord af samme designstil, så vil vi gerne pege dig i retning af den runde udgave af Kant-spisebordet, som kan findes her.
Mærke: House Doctor
Table top: Mango Wood , Frame: Metal
l: 240 cm, w: 90 cm, h: 74 cm
Klik her for at se flere møbler.
Om House Doctor
Et af de brands som vi har allerflest produkter fra hos Home Sweet Home, er livstilsbrandet House Doctor fra Society of Lifestyle. Det er der en god grund til. House Doctor-brandets mange produkter falder nemlig fint i samspil med den brandidentitet som vi ser her hos Home Sweet Home.
House Doctor er en familiedrevet virksomhed. Firmaet blev grundlagt ved begyndelsen af det tredje årtusinde, og siden da er de vokset stort og hurtigt. Tre søskende fra Juhl-familien — Rikke, Klaus, og Gitte — havde i tidernes morgen store ambitioner, og deres hårde arbejde bar med tiden frugt. I dag, er de så veldrevne, at de årligt udsender attraktive kollektioner.
Familieprojektet har ført til produkter der måske fortjener, at blive allemandseje. Deres produkter er praktiske, stilfulde, og atmosfæreskabende. Deres brand er som helhed også besat af de samme ting som får os til at stå op om morgenen. Her handler det om et møde mellem det klassiske og lækre Skandinaviske design og den mere bohemiske æstetik. Det er alsidige produkter som kan forstærke ens eget stiludtryk eller give ens boligindretning noget der kan sætte krydderi på hverdagen. Her har vi at gøre med et brand vi i høj grad kan se os selv i.